Sponsoren 22 Juni

Plaats reactie
SelmaNella
Berichten: 156
Lid geworden op: 23-02-2012 22:20

Sponsoren 22 Juni

Bericht door SelmaNella » 20-05-2013 19:38

Hey meiden!

We hebben sponsors nodig voor ons evenement! Het zou heel fijn zijn als iedereen zou willen meedenken over wie zou kunnen sponsoren, en zelf ook sponsoren zoekt. Dit is heel erg belangrijk! ;-)

Anouk heeft een sponsorcontract opgesteld, en als iemand een geschikte sponsor weet dan kan je die altijd opvragen.

Brick
Berichten: 191
Lid geworden op: 09-04-2012 13:09

Bericht door Brick » 22-05-2013 15:41

Omdat jullie moeten weten wat wij bij wat als tegenprestatie geven heb ik hier het volgende:

8) €50,00: sponsor krijgt hiervoor twee gratis tickets, of een logo of ander kort bericht op het scorebord.
8) €100,00: sponsor krijgt hiervoor twee gratis tickets en een logo of ander kort bericht op het scorebord en een omroep door de presentatoren.
8) €150,00 (of hoger bedrag naar keuze): sponsor krijgt hiervoor twee gratis tickets een logo of ander kort bericht in het Boutboekje en op het scorebord, een omroep door de presentatoren en twee shirts (van RDG) naar keuze.

Daarbij moeten sponsoren hun logo of bericht versturen in een formaat van 1600*320 pixels in .PNG formaat.

Ik heb contracten hiervoor... Als jij daar een expemplaar van wilt hebben mail dan even naar: finance@northernlightningrollergirls.nl
(de contracten moeten zo ie zo naar mij terug VOOR 12 Juni, voor iedereen die later is kan het zijn dat het contract ongeldig wordt :? en das zonde).
Ik heb ook versies voor bedrijven, voor als ze dingen moeten kunnen verantwoorden (handig voor inkomsten aftrek op hun belasting dingen).

Ook hebben wij nu de optie voor vrijwillige donaties tot €50 (of meer als die persoon zonder contract wil doneren) en daarvoor krijgt de persoon tijdens onze bout een shoutout voor terug (ze mogen zelf verzinnen wat dat dan is).
Heb je meer vragen kom dan gerust naar mij toe, of naar Selma (liever naar Selma :wink: die heeft het meeste overzicht) of naar Martin (die weet ook heel heel erg veel :D).


Vraag je vrienden, familie, buren of dat gave winkeltje waar zo'n leuk persoon achter de toonbank staat. Hoe meer donaties hoe beter. Alle kleine beetjes helpen.
Put on skates. Check!
Put on gear. Check!
Hit a bitch. Dubble Check!

Plaats reactie